summer

yeah!
vart i skolan idag, kaos där nu när allt ska fixas till modevisningen nästa vecka.... min lärare tyckte att jag såg trött ut så hon sa att jag fick smita lite tidigare ;) haha bara fyra timmar tidigare gick jag ;P haha så jag, denise o essie gick till sickla och kollade lite, denise köpte en bikini, som för övrigt satt supersnyggt på henne, och ett par vita jeans som också satt snyggt :) imorrn blire nya jeans för mig också tror jag, vi får se....
massa saker som ska fixas nu o jag är så trött så att jag håller på att svimma hela tiden typ "/ inge vidare... men är iaf själv hemma nu tills på lördag kväll så det är skönt :)
ska väll sysysy hela kvällen sen, om jag orkar.... måste bli klar nu...
roligt att anna larsson ska vara modell åt mig på onsdag :) det ser jag fram emot!!

aja, hare chill
xoxo

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Aa dom är supernsygga

2008-09-02 @ 20:20:27
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0